I. និយមន័យ

កម្មវិធីមិត្តហ្វូនហ្វ្រីវីលលីគ គឺជាកម្មវិធីតែមួយគត់ដែលបានរៀបចំឡើងដើម្បីផ្តល់ជូនរយៈពេលវែងសំរាប់​អតិថិជន​ទូរស័ព្ទ​ចល័តដែលប្រើប្រាស់(សេវាកម្មបង់ប្រាក់ជាមុននិងបង់ប្រចាំខែ)ហើយអតិថិជនត្រូវមានការប្រើប្រាស់លើសពីរយៈពេល១២ខែជាមួយការប្រើប្រាស់កំរិតខ្ពស់(ប្រើទឹកប្រាក់អស់ច្រើន/ខែៗ)។

II. គោលការណ៍របស់កម្មវិធី

2.1. ចំណាក់ថ្នាក់សមាជិក

សមាជិករបស់កម្មវិធីមិត្តហ្វូនហ្វ្រីវីលលីគ គឺត្រូវបានគេចាត់ថ្នាក់ដោយយោងទៅលើលំដាប់ពិន្ទុដែលធ្វើការគណនានៅក្នុង​រយៈពេល១២ខែមុនពេលខែដែលចំណាក់ថ្នាក់របស់អតិថិជនត្រូវបានគេពិនិត្យឡើងវិញ។

ប្រភេទសមាជិក លំដាប់ពិន្ទុ ការប្រើប្រាស់ទឹកប្រាក់ប្រចាំខែ សំគាល់
1 Diamond Over 9600 Over 80 USD/ Month

Points accumulated

in 12 months

  Gold From 6000-9600 From 50-80USD/Month
2 Gold From 3000-6000 From 30-50USD/Month

 

2.2. វិធីកំណត់ពិន្ទុ

  • ពិន្ទុសរុបដែលសមាជិកម្នាក់ត្រូវបានគណនាដោយការប្រើប្រាស់កាត់ទៅលើថ្លៃសេវាកម្មរបស់មិត្តហ្វូនក្នុងរយៈពេល១២​ខែ។ ពិន្ទុនេះត្រូវបានគេប្រើប្រាស់ដើម្បីកំណត់ចំណាក់ថ្នាក់របស់សមាជិកនិងការប្តូរយករង្វាន់។
  • រាល់ការចំណាយគណនីគោល៖ 0.១$ (១០សេន) = ១ពិន្ទុ (១$​=១០ពិន្ទុ)
  • អតិថិជនប្រើប្រាស់សេវាកម្មបង់ប្រាក់ប្រចាំខែ៖ ពិន្ទុត្រូវបានគណនាដោយផ្អែកលើវិក័យប័ត្របង់ប្រាក់ប្រចាំខែ(រូមទាំងពន្ធ បន្ថែមVAT)
  • អតិថិជនប្រើប្រាស់សេវាកម្មបង់ប្រាក់ជាមុន៖ ពិន្ទុត្រូវបានគណនាដោយផ្អែកលើចំនួននៃការបញ្ចូលទឹកប្រាក់ទៅកាន់គណ នីគោលដោយសន្លឹកកាត, អេនីផេ, អ៊ីម៉ាន់នី, វីង....(មិនរួមបញ្ចូលគណនីបន្ថែម, សេវាកម្ម I Share​ និងការកែរតំរូវផ្សេង ៗទៀតនោះទេ) ។

2.3. វិធីណែនាំដើម្បីប្តូរពិន្ទុជាទឹកប្រាក់

  • ពិនិត្យមើលពិន្ទុនិងចំណាក់ថ្នាក់៖ ផ្ញើរពាក្យ CHECK ទៅកាន់លេខ 1818
  • របៀបប្តូរពិន្ទុទៅជាទឹកប្រាក់៖ ផ្ញើរពាក្យ CHANGE <ដកឃ្លា><ចំនួនពិន្ទុដែលចង់ប្តូរ> ទៅកាន់លេខ​1818
  • របៀបបញ្ចូលពត៌មាននៅពេលក្លាយជាសមាជិក៖ ផ្ញើរពាក្យ Update#Name#BOD dd/mm/yyyy #address ទៅកាន់លេខ​1818
  • ដើម្បីស្នើរសុំជំនួយ៖ ផ្ញើរពាក្យ Help ទៅកាន់លេខ​1818

 

III. សេវាកម្មលើកទឹកចិត្ត

ខ្លឹមសារ Diamond Gold Silver
1 ការលើកទឹកចិត្តនៅបណ្តាហាងលក់របស់មិត្តហ្វូន(Showroom)
2 មានសិទ្ធទទួលបានការផ្តល់សេវាកម្មមុនគេ។ X X X
2 ទទួលបានបទពិសោធន៍ក្នុងការប្រើប្រាស់សេវាកម្មថ្មីដោយមិនគិតថ្លៃរបស់មិត្តហ្វូន។ X X X
  ការហៅចូលមកHotlineរបស់មិត្តហ្វូន​(Call Center)
2 ហៅចូលមជ្ឈមណ្ឌលថែរក្សាអតិថិជន(មានបុគ្គលិក១ក្រុមរង់ចាំជួយដែលមានពេលវេលារង់ចាំក្រោម20វិនាទី។ X X X
  ពេលវេលាសំរាប់ដោះស្រាយបញ្ហាបានលឿនស្មើនឹង1/2ដងបើប្រៀបធៀបជាមួយអតិថិជនធម្មតា។ X X X
  ការផ្តល់ជាសំភារៈសំរាប់លើកទឹកចិត្ត (Gift)
2 ផ្តល់ជូនកាដូនៅថ្ងៃខួបកំណើត, ថ្ងៃខួបនៃធ្វើអាជីវកម្មក្រុមហ៊ុន​(កាដូ, ទឹកប្រាក់ទូរស័ព្ទរ, ពិន្ទុ)។ X X X
  ការប្តូរពិន្ទុ(ពិន្ទុយោងលើពិន្ទុដែលបានប្រើប្រាស់ឬការលើកទឹកចិត្ត យោងលើឱកាសនៃកម្មវិធីថែរក្សាអតិថិជនផ្តល់ជូន។ X X X
  ផ្តល់ជូនការប្រើប្រាស់សេវកម្មបន្ថែមដោយមិនគិតថ្លៃ(MCA, I-Muzik) X X X
  ការប្រើប្រាស់សេវាកម្មជាមួយដៃគូរសហការ
2 បញ្ចុះតំលៃសំរាប់ការប្រើប្រាស់សេវាកម្មរបស់ក្រុមហ៊ុនដៃគូរសហការដូចជា៖ Health club, hotel, airport, golf club.... X X X

 

IV.  ក្រុមហ៊ុនដៃគូរសហការ

 

 


For more information: 1777 or 097909709
7