ទំនួលខុសត្រូវសង្គមរបស់ក្រុមហ៊ុន
ទំនួលខុសត្រូវសង្គមរបស់ក្រុមហ៊ុន គឺជាផ្នែកមួយនៃ DNA នៃគំរូពាណិជ្ជកម្មរបស់យើង។ ពួកយើងទទួលស្គាល់ថាសង្គម គីជាមូលដ្ឋានគ្រឹះដែលក្រុមហ៊ុនអាចអភិវឌ្ឍពីលើបាន។ អាស្រ័យហេតុនេះហើយ មិត្តហ្វូនបណ្តាក់ទុនទៅលើសង្គម ដោយធានាថាប្រតិបត្តិការពាណិជ្ជកម្មរបស់យើងមានលក្ខណៈរួមបញ្ជូល ហើយគម្រោង CSR របស់យើងផ្តល់ជំនួញដល់អ្នកដែលត្រូវការជំនួញ និងធានាថាការអភិវឌ្ឍមាននិរន្តរភាព។
ជំនឿត្រង់ការអភិវឌ្ឍពាណិជ្ជកម្មត្រូវធ្វើឡើងជាមួយនឹងទំនួលខុសត្រូវសង្គមគឺជាតម្លៃសំខាន់មួយរបស់ មិត្តហ្វូន។ ពួកយើងគិតថា ការបណ្តាក់ទុនទៅលើសង្គម មិនត្រឹមតែជាទង្វើរសប្បុរសធម៌មួយប៉ុណ្ណោះទេ តែវាក៏ជួយឲ្យមិត្តហ្វូនអភិវឌ្ឍ ហើយក្លាយទៅជាក្រុមហ៊ុនដែលទទួលបានជោគជ័យច្រើនជាងមុនផងដែរ។ គំរូពាណិជ្ជកម្មរបស់យើងរួមមានការគិតពីវិធីដែលយើងអាចផ្តល់អត្ថប្រយោជន៍ដល់សង្គម និងជួយប្រជាជនដែលមានទុក្ខលំបាកនៅពាសពេញប្រទេស។ ទំនៀមទំលាប់នេះមានតាំងពីពេលដែលយើងឈានជើងចូលប្រទេសកម្ពុជាដំបូង ហើយឥលូវវាត្រូវបានយើងបញ្ចូលយ៉ាងជ្រៅទៅក្នុងវប្បធម៌របស់មិត្តហ្វូន។ កិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងក្នុង CSR របស់យើងផ្តោតសំខាន់លើផ្នែកបួនផ្សេងៗគ្នារួមមាន៖
គម្រោង CSR